Spadajo v skupino pomičnih vrat, ki se odmikajo levo ali desno, in imajo za pomik pod okvirjem vrat vgrajen poseben samonosni »C« profil, Posebnost SAMONOSNIH VRAT pa je v tem, da po tleh ne potrebujejo vodil, ker se vozijo po posebnem dvodelnem podvozju.

Samonosna vrata

Samonosilna vrata imajo praviloma na svojem dvodelnem podvozju dva nosilna gibljiva dela, na katerem so vgrajeni ležaji z kovinsko zaščito in sicer dvakrat po osem ležajev, ki so smerno in višinsko prilagojeni optimalnemu vodenju vrat. Tako nosilno vodena vrata se samodejno prilagajajo, različnim obtežbam. Celotna konstrukcija vrat je daljša za približno 1/3 dolžine želene odprtine ki naj jo vrata zapirajo. Vrata drsijo v zaprtem sistemu samonosnega profila praktično po 16 ležajih. V izrednih primerih izrednih dimenzij (dolžine in teže) pa je vodenje lahko dvojno (z dvema profiloma). Vrata so lahko ročna z ali brez zaklepanja ali avtomatska z motornim pomikom. Usklajena so s standardom EN 13 241 in imajo tudi tipski pregled in preizkus.

Skica samonosnih vrat

RAL barvna lestvica samonosnih vrat

Vsi kovinski deli so vroče cinkani, in po želji lahko tudi barvani. Vrata so lahko izdelana tudi iz drugih materialov, kovano železo, pločevina, INOX, osnovna konstrukcija in polnilo les… polnilo, izgled in dimenzije se prilagodijo zahtevam kupca.

Tloris samonosnih vrat